Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Retail sales may seem like a straightforward gig, but the job is more challenging than it seems. In ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Listening is one of the most singularly powerful tools anyone involved with customer service has in ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Improve your customer service where it matters most: face to face. This course teaches customer serv ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Customer service care costs organizations billions of dollars each year. As a result, it's critical ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
There has been a shift in modern management thinking. Managers are no longer relying on gut feelings ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Sales competitions need a refresh. Cutthroat contests and token prizes don''t motivate salespeople a ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Customer service costs organizations billions of dollars each year, and employee turnover represents ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
What''s the difference between customer retention and customer loyalty? Loyalty is a symptom, and re ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Retail success starts and ends with your sales team. A consistent and positive sales approach keeps ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
When done right, retail sales management can be uniquely rewarding. As a store owner or leader of a ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
It can be frustrating to lose a customer, especially when you've spent a significant amount of time, ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar
Customer acquisition is one of the most expensive investments a company can make. When you win a cus ...
Im Bestand seit: 09.01.2022
Verfügbar