die Digitale Bibliothek Oberbayern. eLearning-Angebot

Seitenbereiche:


Filter bearbeiten


Titel 13.881-13.900 von 16.910


McLeod, Lisa Earle

Selling with Empathy during Uncertain Times

It's only natural that uncertain economic conditions create anxiety for salespeople and buyers alike ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Smith, Paul A.

Selling with Stories, Part 1: What Makes a Great Story?

Stories sell. And the people who can tell a good sales story will sell more than people who can't. H ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Smith, Paul A.

Selling with Stories, Part 2: Stories Great Sales People Tell

Stories connect people. Telling a compelling and authentic story can solidify the relationship with  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Kramer, Jen

Semantic HTML and CSS Code Challenges

To fully realize what you know about topics like HTML and CSS, it sometimes helps to challenge yours ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Daniel, Jan-Christoph

Servant Leadership - Dienende Führung

Dieses Video-Training richtet sich an alle, die agil und empathisch führen möchten. Jan Christoph Da ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Langit, Lynn

Serverless Architecture

Serverless architecture moves computing from physical servers to the cloud. This course provides a b ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Fellien, Janek

Serverless Computing mit Microsoft Azure - Grundkurs

Mittels Serverless Computing können Sie als Entwickler Ihre Anwendungen oder Services in der Cloud a ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

McLaughlin, Brett

Serverless Static Websites on AWS

AWS and cloud computing are arguably the most important paradigm shifts for developers in the last 1 ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Smith, Aileen

Serverless and Microservices for AWS

The benefit of serverless architectures are well-defined. Serverless helps developers focus on what  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Michel, Stefan

Service Innovation

Service innovation means changing the way you serve your customers to create greater value for them  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Cleveland, Brad

Service Metrics for Customer Service

Establishing the right metrics to support effective customer service requires a solid understanding  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Chagpar, Shane

ServiceNow: Basic Administration

The ServiceNow platform can help IT teams boost customer satisfaction, decrease manual errors, and g ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Toister, Jeff

Servicio de atención al cliente por teléfono

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Martínez, Marc Alonso

Servicio de atención al cliente: Creación de valor para el consumidor

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Llinás, Andrés Adrover

Servicios IP (Cisco CCNA)

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Carratalá, José Vicente

Servidor Linux avanzado: Administración

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Carratalá, José Vicente

Servidor Linux: Instalación y administración

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

O'Flahavan, Leslie

Serving Customers Using Social Media

Social media is a critical new tool for customer service. Using it right is an artform. When you rep ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Brownlee, David

Serving Customers in a Continuously Changing World

Customer service today brings new challenges, new protocols, and new attitudes. As a service provide ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Figliuolo, Mike

Setting Business Unit Goals

Effective goal setting requires leaders to translate high-level corporate goals down to the business ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar