die Digitale Bibliothek Oberbayern. eLearning-Angebot

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Titel 3.821-3.840 von 16.910


Winters, Mary-Frances

Cultivating Cultural Competence and Inclusion

Inclusive work environments can yield greater creative output, boost employee morale, and benefit a  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Clark, Dorie

Cultivating Mental Agility

In a fast-moving world full of rapid changes, we can't keep thinking the same old way. We have to ch ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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genConnectU

Cultivating Presence and Impact in a Live and Virtual World

Virtual meetings, presentations, and corporate reviews might be here to stay. Are you ready to prese ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Roberts, Gemma Leigh

Cultivating a Growth Mindset

Mindset is a choice. People with a growth mindset-who choose to believe that talent and ability can  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Miller, Joshua

Cultiver la pensée critique et la créativité avec des questions

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Roberts, Gemma Leigh

Cultiver une perspective de développement

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Canaday, Sara

Cultura Organizacional: Conceito, Tipos e Como Definir a sua

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Academy, Gemba

Culture of Kaizen

The word kaizen means to change for the better. It is people-centered, scientific problem-solving, d ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Saltzman, Becki

Curiosidad aplicada

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Learning, LinkedIn

Cursos seleccionados del mes

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Cleveland, Brad

Customer Advocacy

Learn why customer advocacy is important, how to develop employees who are customer advocates, and h ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Seyr, Sarah

Customer Centricity - Unternehmerisches Handeln an Kund:innen ausrichten

Kundenzentrierung ist zu einem wesentlichen Erfolgsfaktor für Unternehmen geworden. In diesem Kurs e ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

Verfügbar

Walters, Jeannie

Customer Experience: Journey Mapping

If you strive for a customer-centric culture, you have to understand the customer's journey-every st ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Walters, Jeannie

Customer Experience: Service Blueprinting

Creating a seamless customer experience is no accident. It takes planning and creativity. Service bl ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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DallaVilla, Chris

Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts

Due to the web and social media, customers have more control than ever. In today''s business landsca ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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DallaVilla, Chris

Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Tools and Analysis

To build products that resonate with customers, companies must first understand where their audience ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Fleming, Noah

Customer Retention

What''s the difference between customer retention and customer loyalty? Loyalty is a symptom, and re ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Toister, Jeff

Customer Service Foundations

Do your customers feel valued? When they do, they keep coming back. When they don''t, your business  ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Cleveland, Brad

Customer Service Leadership

Customer service leadership is an exciting responsibility-and it's never been more important. Fast-e ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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Croft, Chris

Customer Service Mastery: Delight Every Customer

When a customer receives exceptional service, you don't just earn their business-you earn their loya ...

Im Bestand seit: 09.01.2022

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